بوگاتی
پورتال acterss
بوگاتی
12 مرداد 1395 ساعت 21:23 | بازديد : 108 | نويسنده : | ( نظرات )

What time your plane

2011 Brabus Mercedes Benz 800 E V12 Cabriolet مرسدس بنز اینبار از گروه باراباس خود مدلی عرضه کرد که هواداران بنز در کشورهای عربی به این خودرو علاقه زیادی نشان دادند. قلب تپنده ی این باراباس یک موتور 12 سیلندر 6.3 لیتر می باشد و احتمالا مهندسان آلمانی این را کافی ندانستند چونو با یک جفت توربو شارژر، قدرت این خودرو را در دور 5500 دور بر دقیقه به 788 اسب بخار رساندند.

این مرسدس توانایی این را دارد که به ازای هر لیتر سوخت 125.1 اسب بخار نیرو تولید کند. گشتاور این مدل هم 811 نیوتن متر می باشد. این خودرو ظرف مدت 3.7 ثانیه سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر در ساعت می تواند برساند و همچنین طی مدت 23.9 ثانیه سرعت این خودرو از 0 به 200 کیلومتر در ساعت می رسد و بالاترین سرعت این مدل 231 متر بر ساعت می باشد. قیمت پایه این خودرو 348.000 هزار یورو می باشد که با سفارشات مشتری این قیمت بالاتر هم می رود.

شورلت کوروت ZR1 خود را با یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر روانه بازار کرده که 638 اسب بخار قدرت را مدیون سوپرچارژ بودنش است. جعبه دنده 6 سرعته دستی نقش شریان های خروجی قلب تپنده ی این خودرو را بازی می کند و قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند. این خودرو از آلومینیوم ساخته شده و البته برای کاهش بیشتر ورن در سقف و کاپوت و سه قسمت دیگر از این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است. این خودرو در 3.3 ثانیه سرعت خود را از حال سکون به صد کیلومتر بر ساعت می رساند و حداکثر سرعت آن 330 کیلومتر بر ساعتاندازه گیری شده است.

لامبورگینی جدید که فناوری‌های به کار گرفته‌شده در آن با تقریب بسیار بالایی منحصربه‌فرد هستند و دیگر نمی‌توان آنرا تقلیدی از نمونه‌های اسپرت آئودی به‌شمار آورد، رنگی اختصاصی دارد که نارنجی Argos نامیده می‌شود و از نام شهری به این اسم در یونان باستان اقتباس شده است.

 

آونتادور که ماه‌های گذشته 834 نامیده شده بود، از بدنه فیبر کربنی یکپارچه‌ای تهیه شده که حاصل همکاری شرکت هواپیماسازی بوئینگ با لامبورگینی است. این بدنه یکپارچه و مقاوم تنها 147 کیلوگرم وزن دارد، این در حالی است که شاسی پایه این اتومبیل شامل بخش آلومینیومی جلوی خودرو و سپر عقب آن بیش از 230 کیلوگرم وزن دارد. ساخت این بدنه یکپارچه را یک کارخانه تازه تأسیس در بلونیا به عهده خواهد داشت که سالانه می‌تواند بین 700 تا 800 عدد از آنرا تولید کند. بالاترین رقم تحویل سالانه مورسیه‌لگو که جای خود را به آونتادور خواهد داد، 613 عدد در سال 2007 بوده است.

موتور بزرگ و قدرتمند V12 و 6.5 لیتری این خودرو با توان 691 اسب‌بخار بیش از 18 کیلوگرم وزن دارد. این موتور که نسبت به موتور موسیه‌لگو باز هم سبک‌تر است، 7 سانتیمتر پایین‌تر درون شاسی تعبیه شده، 9درصد قویتر است و تا 20درصد بهره‌وری سوخت بالاتر خواهد داشت. وزن کل این خودرو 1575 کیلوگرم است که در مقایسه با مورسیه‌لگو 5درصد کاهش یافته است. وزن این خودرو به نسبت 43 و 57 در جلوی آونتادور و عقب خودرو توزیع شده است. نسبت عالی وزن به توان این خودرو با خودروهای 1.3میلیارد تومانی پاگانی هیورا و بوگاتی ویرون برابری می‌کند، در حالیکه که قیمت آن 370هزار دلار پیش‌بینی شده است.

شرکت فولکس واگن بعنوان مالک بوگاتی تصمیم گرفته تا خودرو افسانه ای بوگاتی گالیبیر Bugatti 16C Galibier را در سال 2013 روانه بازارها نماید. این سوپر اتومبیل که اولین بار در نمایشگاه 2010 ژنو به نمایش درآمد اکنون چراغ سبز تولید را از کارخانه مادر دریافت کرده است. بوگاتی گالیبیر، که از آن به عنوان هیولایی برای جاده ها نام برده شده با موتور 16 سیلندر 8 لیتری و با دارا بودن سوپرشارژر دو مرحله ای 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند که برای کندن هر نوع آسفالتی کفایت می کند.

 

این خودرو لوکس بر خلاف ویریون Veyron 16.4 دارای چهار درب بوده و فضای کافی و راحتی برای سرنشینان فراهم می کند. نورپردازی با چراغهای LED و همچنین 8 عدد خروجی اگزوز در انتهای خودرو، شگفت انگیز است. ترکیب چرم بسیار لوکس و چوب با طراحی کلاسیک و رنگهای گرم ما را به گذشته می برد. نوستالژی بوگاتی با تکنولوژی نمایشگرهای لمسی در هم می آمیزد. آیا باید از نشستن در این خودرو لذت برد یا از فشردن پدال گاز آن؟ این فرصت فراهم شده تا علاوه بر راننده، سرنشینان بیشتری از قدرت یک سوپر اتومبیل که مرز 400 کیلومتر بر ساعت را نیز درمی نوردد را تجربه کنند. مالک این خودرو باید دارای حساب بانکی پر ملاتی باشد زیرا قیمت آن حدود 1.4 میلیون دلار معادل 1.5 میلیارد تومان اعلام شده است.

 


کمپانی BMW که هیچگاه بدون سورپرایز نمی باشد و هر بار خودروی جدید را رونمایی می کند اینبار هم مثل همیشه شاهکار دیگری را رو کرد. BMW VISION که نام خودرو جدید BMW است دارای ترکیبی از دو موتور الکتریکی و سه موتور توربو دیزلی می باشد که قدرتی برابر با 365 اسب بخار را دارد. این خودرو كه بیشتر رویایی به نظر می رسد تا واقعی، شتاب یک تا صدش 4.8 ثانیه می باشد. نکته قابل توجه این خودرو مصرف آن می باشد که در هر 100 کیلومتر 3.76 لیتر می سوزاند!

 

شرکت بی.‌ام.‌و اصلی‌ترین ویژگی‌های مدل جدید مفهومی خود را انعطاف‌پذیری بالا، دینامیک بودن چهره ظاهری خودرو، مصرف سوخت بهینه و آلایندگی بسیار پاییناعلام کرده است. مدل جدید مفهومی بی.‌ام.‌و دارای یک توربو دیزل سه سیلندرو دو موتور الکتریکی است. همچنین سرعت این خودرو در عرض 4.8 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز حدود 250کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. آلایندگی کربن دی اکسید این خودرو نیز حدود 99 گرم در هر کیلومتر برآورد می‌شود. همچنین سقف ودرهای مدل جدید بی.‌ام.‌و طوری ساخته شده‌اند که در شرایط مختلف و متناسب با روشنایی محیط بیرون قابلیت تیره‌تر شدن را دارند.

 مزدا Shinari که در سال 2012 به جمع تولیدات جهانی مزدا خواهد پیوست از تمامی تکنولوژی اسکای اکتیو (SKYACTIVE) شامل تغییرات موتور-گیربوکس-بدنه و شاسی برخوردار خواهد بود و بطور کلی این خودرو طراحی خالص از یک خودرو مفهومی 4 درب و 4 صندلی کوپه اسپرت است که ظرافت و سبکی را تداعی می کند.

 

مزدا نخستین چالش در طراحی این مدل مفهومی را ایجاد یک ابتکار جدید برای حرکتی سریع، پر انرژی و قدرتمند عنوان می کند. طراحی گلگیر ها و چرخ ها، ظاهری متفاوت را در این مدل نسبت به سایر محصولات مزدا ارایه می کند. کمپانی ژاپنی مزدا اطلاعاتی درباره کارایی و موتور این خودرو اعلام نکرده است اما احتمالا بی شباهت به مزدا Mazda RX-8 نخواهد بود.

 

 

 

 



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قدرتمند ترین پکیج رپورتاژ و بک لینک

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ساخت وبلاگ
اپلود عکس
آپلود عکس با لینک مستقیم
دانلود سریال ایرانی طنز
خرید ساعت مچی
هاست ارزان | خرید هاست
طراحی سایت در تبریز
دانلود رمان

خرید کانکس مسکونی
کسب درآمد اینترنتی
چت روم
ثبت شرکت
ثبت شرکت در کرج
خرید بک لینک ارزان
طراحی سایت در کرج
چت روم
قاصدون

خرید ژل امیزشی
دانلود رمان عاشقانه
تایتان چت
دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم
جملات زیبا از بزرگان | جملات مفهومی
دانلود کلیپ خارجی
اخبار حوادث
مجله زیبایی بانوان
مجله اینترنتی مد
والپیپر های زیبا
دانلود فیلم ایرانی
دانستنی های پزشکی
جملات عاشقانه | عکس های عاشقانه
انجم تفریحی حد و حدود
اس ام اس مناسبتی
دانلود برنامه آشپزی اندروید
دانستنی های جنسی | آموزش روابط زناشویی
مجله تفریحی و سرگرمی
جملات عارفانه | جملات درمورد خدا
دکوراسیون داخلی ایرانی
دانلود آهنگ ایرانی غمگین
دانلود نرم افزار اندروید جدید
مجله تفریحی سرگرمی خر تو خر
آموزش طراحی سایت
دانلود بازی اندروید دخترانه
قران انلاین
طراحی سایت در تبریز
دانلود آهنگ ایرانی
سایت تخصصی ماشین
آبادان نیوز
الوان وب
دانلود اهنگ جدید
چت روم
بیت کوین
چت روم
گالری مدل لباس کودک
فال و طالع بینی
زیست پلاس - مرجع جامع کنکوریها
دانلود آهنگ جدید ایرانی
خرید ساعت کاسیو
علی چت
جوک 19
پایگاه خبری سهامدار نیوز
وایبر سافت
آنتیک موزیک
مجله تفریحی غزاله چت
مجله سرگرمی آلاله چت
خدمات بلاگ | url shortener service
خرید بک لینک
دانلود عکس متن دار با کیفیت HD
مجله تفریحی سرگرمی فانیا
دانلود موزیک پاپ ایرانی
مجله اتو چت
رویا طرح
زرنا نیوز
مجله امگا چت
طنز بازار
شلیل چت
پورتال محیا چت
درهاج چت
چت ایمیل

اف سی بی چت
ابتین چت
مکس نیوز
گلچین 98
مجله فان گپ
پورتال ماهان چت
چت تاپ
نانسی چت
نوز چت
شیدا چت
بزرگترین سایت مرجع ماشین
چت نشین
سلکت موزیک | دانلود آهنگ پاپ
شطرنج اراک
دروغ چت
فروش محصولات ورزشی | ایران پولار
سایت پیچک چت
اسکای پاتوق
افسون چت
محبت چت
سایت تفریحی 200 لاو
باکس نیوز
مجله پارسا گپ
دانلود فیلم و سریال
نوا گیم - دانلود بازی کامیپوتر کم حجم
پی فور فیلم
دانلود والپیپر
جدیدترین عکس های هنرمندان و مد لباس

چت ققنوس
آرال چت
همراه چت
ماه پری چت
بهاره چت
تفریحی چت
پارسینا چت
بروز موزیک
آبنباتی چت
تمدن ها
برترین ها
شارژ0
خونه تو
عشق اول چت
نانو چت
هیدن چت
چت نت
سیاهی چت
کوه چت
رهام چت
چت نو
عشق ابدی
فروشگاه اینترنتی
او موزیک
دانلود کلیپ جدید | عکس خفن
چت ماتیار
پورتال با ما
آنیلا چت
پورتال رومنا
فور چت
دانلود رایگان
آزران دانلود
دانلود فیلم و سریال
پرنس چت
فرار چت
پورتال آرمین
پارسینا چت
پورتال همدان
چت تاپ ناب
فروش بک لینک
تهران روم
تاپ رمان
پورتال برف
سایت ره گوی
قالب وبلاگ

http://www.saclongchamp--pascher.fr/
http://buyviagransa.com/